Hoe bied je de allerbeste gebruikerservaring?

Applicaties die de customer journey en het gebruiksgemak optimaliseren

Of het nu gaat om het bouwen van een online sales funnel of de digitalisering van een werkproces, je wilt het je klanten, medewerkers of andere gebruikersgroepen zo makkelijk mogelijk maken.

Hoe leid je ze snel en eenvoudig door een digitaal proces? En hoe doe je dit op een zo aantrekkelijk mogelijke manier? Alleen door gebruikers een soepel verlopende digitale ervaring te bieden, krijg je ze mee en bereik je je doel: dat mensen je product kopen of medewerkers fijner en beter werken.

Software op maat laten maken

Digitalisering met impact

Bij ditp helpen we je voor een optimale gebruikersinteractie te zorgen. Het is de kern van de meeste projecten die we doen. Wij starten niet vanuit de techniek, maar kijken naar de beoogde klantreis voor je doelgroepen en hoe we die zo persoonlijk mogelijk maken.

Het gaat ons erom een positieve impact te hebben op hun wereld, hun situatie, het werk dat ze doen. We zijn ervan overtuigd dat je zo het verschil maakt met digitalisering en je onderscheidt van andere organisaties.

Ondersteuning nodig bij het ontwikkelen van een prettige, intuïtieve gebruikerservaring?

Klanten aan het woord

Wie gingen je voor? Ditp bouwde met succes softwareoplossingen voor organisaties in allerlei sectoren. Van finance, overheid en zorg tot productie, energie en verder. Bekijk de ervaringen van organisaties die eerder voor softwareontwikkeling van ditp kozen.

LINQED case
Slimmer aanbesteden met PLANQED
Meedoen aan een aanbesteding is een hele klus, vooral als je geen tenderspecialisten in huis hebt en...
Quantaris klantcase
Notaris klaar voor toekomst met digitaal klantportaal
Ook met hun notaris willen mensen snel, eenvoudig en veilig digitaal zakendoen. Via het nieuwe online...
column-Blocklabel-case
Digitaal door het verduurzamingsproces
Mkb-ondernemers kunnen wel wat hulp gebruiken bij hun verduurzaming. Daar speelt Blocklabel op in, met...

Onze investering in een aangename klantbeleving

Van de ontwikkeling van een hele nieuwe applicatie, tot de aanpassing van een bestaand systeem of de overstap naar de cloud. Wij kijken wat mensen nodig hebben, waar pijnpunten zitten en hoe we de acceptatie en het gebruik van applicaties vergroten.

Zelfs in het offertetraject maken we al schetsen om je een beeld te geven van onze ideeën om dit te realiseren. Dat doen we helemaal voor niets, we zien het als onze investering. Waar wij blij van worden, is dat de applicaties die we voor je maken door je klanten en medewerkers worden omarmd.

column furkan aan het werk

Maak kennis met onze softwareproducten

Of we nu software ontwikkelen in opdracht of een eigen product maken in co-creatie: wij gaan altijd uit van de meerwaarde voor gebruikers. Hoe kunnen we ze helpen makkelijker te werken, informatie te vinden of zaken te regelen? Dat doen we met vernieuwende ideeën en een innovatieve inzet van technologie. Zo ondersteunen we ook jouw organisatie in de digitale transitie.

Askly closeup op mobiele telefoon

Askly – evaluatietool met chatbot

Vragen beantwoorden via Askly is leuk en eenvoudig. Het is net alsof je een gesprek voert. Evaluaties met een chatbot zoals Askly leveren meer en een snellere response op dan enquêtes per e-mail, zo blijkt uit onderzoek. Ideaal ook voor smartphones!

Planly – tool voor het centraal inplannen van afspraken

Grote aantallen afspraken met medewerkers plannen? Met Planly regel je alles centraal, op basis van beschikbaarheid. Jij kiest de locatie(s) en de tijdstippen. Je medewerkers krijgen automatisch een mail om hun voorkeur aan te geven.

Beeldscherm met ORI op de achtergrond

ORI - online registratiesysteem

ORI is speciaal ontwikkeld voor bibliotheken en gericht op het vastleggen van activiteiten en resultaten. De applicatie maakt de subsidieverantwoording naar gemeentes een stuk makkelijker. Met verschillende standaardmodules laat ORI zich eenvoudig naar de hand zetten van jouw bibliotheek.

Voor het optimaliseren van conversie in sales funnels, verbeteren van de processen middels UX verbeteringen of digitaliseren van werkprocessen kun je ons altijd wakker maken.

Scroll naar boven