Helpdesk Medewerker

Helpdesk Medewerker

Voor onze opdrachtgever, gemeente Amsterdam, zijn wij op zoek naar een professional die de rol van Helpdesk Medewerker kan invullen. Dit betreft een opdracht voor een periode van 12 maanden, optie op verlenging. 36 uur per week in Amsterdam.

Opdrachtomschrijving:

Gespecialiseerde mede werkers zorgen voor een evenwichtige verdeling tussen incident beheer en projectmatig werken. De medewerkers doen de naam van de afdeling eer aan; repeterende taken worden geautomatiseerd, net zoals die zaken die door de klant zelf kunnen worden uitgevoerd. De GGD is in beweging. Gedreven door zaken als decentralisatie van rijkstaken en grote innovatieve kracht van de GGD moet de afdeling Automatisering inspelen op een grote verandersnelheid. Projecten volgen elkaar in rap tempo op, de afdeling is in transitie en de staande dienstverlening moet gewaarborgd zijn. Binnen dit speelveld is het belangrijk om specialisten aan boord te hebben die niet alleen de techniek van haver tot gort kennen, maar die ook kunnen inspelen op de veranderende behoefte van de klant en mee kunnen denken binnen de transitie.

Werkzaamheden:

  • Imaging, beheer en installatie van laptops, tablets en werkplekhardware;
  • Productvergelijking en het aanvragen van offertes met betrekking tot ICT middelen;
  • Doen van bestellingen en het uitleveren hiervan;
  • Neemt desgevraagd deel aan diverse project overleggen;
  • Je stelt gebruikershandleidingen op en geeft voorlichting en instructie aan de gebruikers;
  • Afhandeling van meldingen (telefonisch op locatie).
  • Probleemanalyse (ATS) bij complexe storingen op het gebied van printen, werkplek- en additionele hardware.
  • Bijhouden van de CMDB.
  • Rechtenbeheer AD.

Regio: Amsterdam

HBO-niveau

Eisen:

  • De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een mbo werk- en denkniveau.
  • De aangeboden kandidaat is in het bezit van ITIL4, SC-900 en MS-102
  • De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van en ervaring, als helpdeskmedewerker met een omgeving waarin gewerkt wordt, met Virtualisatie, Citrix, VMware, Ivanti Workspace Manager, SSCM en Topdesk.
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring in een sociale zorg organisatie in de afgelopen 3 jaar.

Bijzonderheden: Wij hechten hoog belang dat u ingaat op onze volgende wensen; CV’s van geschikte kandidaten kunt u sturen voorzien van volledige naam, beschikbaarheid en tarief. Graag de aanbieding voorzien met een op de aanvraag geschreven motivatie. Alvorens wij gaan aanbieden wensen wij kort persoonlijk contact te hebben met de kandidaat. Gelieve ook een telefoonnummer van de kandidaat mee sturen en/of de kandidaat contact op te laten nemen met onze accountmanager. ditp vraagt exclusiviteit op de kandidaat en wij gaan er dan ook van uit dat de kandidaat niet ook door een andere partij wordt aangeboden op dezelfde aanvraag.

Periode: 12 maanden

Solliciteren

Heb je vragen over deze of andere opdrachten? Neem dan contact op met Dennis.

Scroll naar boven